Intrebari Frecvente
Pernele pentru tetiera sunt universale?
Da, pernele pentru tetiera se potrivesc pentru majoritatea tipurilor de masini.
Cum se monteaza pernele pe tetiera?
Montarea pernelor pe tetiera se realizeaza cu usurinta datorita bretelei care contine trei capse de prindere si a cataremei care ajuta la o strangere ferma pe tetiera.
Din ce material sunt realizate pernele?
Toate pernele noastre sunt realizate manual, dintr-un material de tip alcantara, iar interiorul este umplut cu vatelina siliconizata premium.
Care este modul de ingrijire al pernelor?
Recomandam ca pernele sa fie spalate la un program scurt de 30° grade. Orice pata sau murdarie trebuie curățată imediat prin miscari circulare cu o carpa neteda si cu o solutie de curatare care nu contine inalbitori.
Care este costul de livrare?
Costul transportului este de 25 de lei, oriunde in tara. Mai multe detalii despre Livrare, gasesti aici.
Cum pot returna o comanda?
Conform OUG 34/201 aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele si fara a suporta penalitati in termen de 14 zile.
Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la data la care intrati dvs. sau o parte terta, indicata de dvs., alta decat curierul, in posesia fizica a produselor.
În acest scop, trebuie să notifici Napa Perne Auto în scris, prin email la adresa mail@napaperneauto.ro, asupra intenției tale de a returna produsul / produsele achiziționat(e), fără obligativitatea invocării unui motiv anume.
În cazul nerespectării condițiilor de mai sus, Napa Perne Auto poate refuza returul produsului/ produselor.Informațiile necesare ce trebuie furnizate pentru retur, prin email, catre Napa Perne Auto sunturmătoarele:
- Nume, prenume
- Adresa postala
- Adresa de email
- Numarul de telefon
- Numarul comenzii
- Motivul returului (opțional; informatia va fi folosita pentru imbunatatirea serviciilor Napa Perne Auto)
Adaugati în colet toate produsele pentru care doriti restituirea sumei, precum si toate accesoriile componente. Livrarea returului se va face printr-un serviciu de curierat ales de tine, iar toate taxele de transport vor fi in sarcina ta.
Nu acceptam colete cu ramburs. Nu ne asumam raspunderea pentru coletele care ajung deteriorate la adresa, din cauza ambalării necorespunzătoare. Vom verifica produsele ajunse la adresa noastra, iar daca acestea nu au motive pentru a fi respinse returului, vi se va transmite o confirmare prin email.
Adresa pentru trimiterea returului:
Str. Uranus, nr. 98, sc. 1, bl. U8, Ap. 45, Sector 5, Bucuresti
Tel contact: 0722 669 274
Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.
Vom efectua rambursarea sumei pe contul bancar de pe care plata a fost inițial efectuată, cu exceptia cazului in care ati achitat comanda ramburs, caz in care va trebui sa specificati in email, contul pe care doriti sa se realizeze rambursarea platii.